serieus leventje! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu serieus leventje! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu

serieus leventje!

Door: Madelein

Blijf op de hoogte en volg Madelein

15 Januari 2008 | Australië, Sydney

Iedereen bedankt voor alle super leuke berichtjes!! ik vind het echt te gek dat zoveel mensen me volgen en de reacties blijven echt leuk om te lezen!! ook alle mini's bedankt voor jullie lieve berichtjes! Deze trainster komt snel weer terug hoor geen zorgen;)

Ik heb inmiddels al een poosje niets meer van me laten horen (sorry hiervoor) Maar sinds vorige maandag was het serieus aan de slag voor stage we brengen 3 volle dagen door op de internationale school waar we ons project voor op gaan zetten, daarnaast doen we thuis ook nog dingen erbij waar het nodig is! dus ons leventje hier is nu een stuk minder avontuurlijk en meer ritme er in!

In het weekend hebben we tijd voor onze surfplankjes die ons dan ook natuurlijk weer heel erg gemist hebben!! Helaas hebben we na oud en nieuw nog niet weer gesurft omdat het steeds te gevaarlijk was met de stroming en de hoge golven, en dat kunnen deze beginnertjes nog niet aan natuurlijk;) (de meeste pro's waagden zich er ook niet aan)

Verder zijn er gister weer 2 nieuwe Nederlanders in het hostel gekomen, aan de ene kant gezellig aan de andere kant was het ook wel leuk om de enige nederlanders te zijn maar ja we hebben het al even geprobeerd maar ze zijn niet weg te jagen!;)

Ook heb ik gister Jason zijn haar helemaal in gevlochten hahaha ik vond het heel grappig maar hij was er zelf geloof ik nog niet helemaal over uit wat ie er nu van moest vinden, het is een beetje te gangster voor hem...
maar we vermaken ons wel met al die gekke mensen in ons hostel; gevolg iedere avond aan de late kant op bed, en als we dan 's avonds vrij zijn van stage moe! maar dat overleven we ook wel weer!!

misschien gaan we dit weekend naar de bleu mountains dus dat zou wel te gek zijn maar we moeten nog even kijken wie er allemaal een auto heeft en wie mee gaat en anders gaan we nog een andere keer daar heen!

groetjes aan iedereen!

• 15 Januari 2008 - 10:55

JniiickY:

Heej Madelein,

Leuk om weer eens wat te horen. Nu eindelijk serieus bezig gheheh, ik begon al erg jaloers op jullie leventje te worden;)!!

Have fun xxx

• 15 Januari 2008 - 18:33

Hermien:

Ha die Madelein,
    Fijn even weer wat van jou te horen, kwam het door mijn mailtje dat je dacht toch maar even weer iets aan het thuisfront schrijven???
    Nou veel plezier nog en veel succes met je project op school, allemaal straks slanke mensen daar!!!!
    Groetjes van ons allen

• 16 Januari 2008 - 23:25

Sander:

Hallow,,

KBen inmiddels in sydhey aangekomen..je wist nog paar leuke uitgaansplekken..?...

groetjes Sander