korte update VAKANTIE!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu korte update VAKANTIE!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu

korte update VAKANTIE!!

Door: Madelein

Blijf op de hoogte en volg Madelein

15 Maart 2008 | Australië, Sydney

Halloo allemaal!!

iedereen die mij goed kent of in ieder geval iedereen die ooit met mij mee op vakantie is geweest weet dat ik een tik heb om alle leuke dingen die er gebeuren op te schrijven in een dagboekje...ik heb op een paar losse papiertjes een leuk verhaaltje gemaakt van alles wat we mee hebben gemaakt tot nu toe!! dit zal ik allemaal hier in typen als we weer terug zijn in Sydney!!

voor nu even een krote update:
We zijn eerst 3 dagen wezen zeilen op de Whitsundays we hebben het super naar onze zin gehad, ook al was de zon ver te zoeken en was de naam WETsundays meer op zijn plaats geweest!! toch hebben we super naar onze zin gehad! en even voorproefje van mijn dagboekje: IK HEB GEZWOMMEN MET EEN SCHILDPAD!!

Vannacht zijn we met een nachtbus een stuk zuidenlijker op de kust gereist...het was een 12 uur busreis en na 10 000 houdingen geprobeerd te hebben tot de conclusie gekomen dat ook al hadden we 2 stoellen pp het is gewoon te klein als bedje...toch viel de reis op zich best mee!

Vannaf vandaag zitten we dus in Harvey Bay, het weer is super en het hostel is echt helemaal naar onze zin inclusief zwembad!! Vanaf morgen gaan we op onze 4 wheel drive tour in Fraser Island we gaan zonder gids en zitten in totaal met 8 personen in de auto we gaan er camperen op het strand en zoveel leuke dingen doen!! Als we over 3 dagen terug komen slapen we nog 1 nachtje in dit hostel en dan vliegen we weer terug naar Sydney...:(

nou lieverds jullie horen snel weer van mij met de uitgebreide versie!!


  • 15 Maart 2008 - 11:16

    Sanne:

    hey meid..

    wat leuk om te horen dat je daar zo naar je zin hebt en zo veel leuke dingen doet.. als ik het lees krijg ik ook zin om op vakantie te gaan!!
    veel plezier nog eventjes
    en zie je snel weer!!
    mis je!!

    liefs sanne

  • 15 Maart 2008 - 16:01

    Britt:

    Hey Madelein!
    Wat super zeg, al die berichtjes!
    Ik ben vastbesloten volgend jaar ook naar het buitenland te gaan!
    Kom je ook nog aan stage toe joh!?:P
    Groetjes Britt

  • 20 Maart 2008 - 12:17

    Mariska De Klerk:

    Hoi Madelein,

    Ik wilde toch even weten waar onze buurmeid zit. Nou, dat heb je super voorelkaar. Ik wens je de laatste twee weken nog heel veel plezier. Maar dat is geen probleem, heb ik wel gezien.

    Groetjes uit de Veenbesstraat,
    Mariska de Klerk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 35100

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 01 September 2017

Ruben en Madelein op reis

30 Juli 2016 - 28 Augustus 2016

Brazilië

28 December 2012 - 01 Juli 2013

Nieuw Zeeland en Zuid oos Azie

09 December 2007 - 03 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: