another day in paradise... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu another day in paradise... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu

another day in paradise...

Door: Madelein

Blijf op de hoogte en volg Madelein

16 December 2007 | Australië, Sydney

het is hier nu zondag!
gister zijn we de hele dag naar Manly beach geweest.. het was echt super mooi weer dus wel hebben heerlijk genoten van het mooie strand hier

dit strand is een strand die iets verder weg lag maar het was ook een hele mooie boottocht ernaar toe die voor het opera house langs ging dus was allemaal heel mooi om te zien!! foto's komen later!

Vandaag gaat Martijn meedoen aan een voetbalwedstrijd van ons hostel tegen een ander hostel een paar huizen verder op, en wij gaan door onze aanmodigingen even zorgen dat wij natuurlijk winnen!!

Morgen gaan we dan ook ech beginnen met waar we hier eigenlijk voor zijn..Stage, we gaan morgen naar de school waar we ons gezondheidsproject op zullen gaan zetten. We hebben dus gesprek met onze stagebegeleidster, vandaag gaan we deze even goed voorbereiden want moeten natuurlijk wel wat te vertellen hebben!!

maar verder gaat alles hier dus prima! ik vind Sydney echt een super stad en de mensen zijn hier heel aardig!

verder heb ik nog een leuke link van Joska waar heel wat charmante foto's staan:

ik zal ook snel hier weer wat meer foto's op plaatsen...thnx pap en mam voor de extra ruimte!!

• 16 December 2007 - 09:09

René:

Ik volg je trouw lieve meid!!!!
    zucht word haast jaloers..............
    :-)

Hoe laat is het daar nu?

Groetjes
    René

• 16 December 2007 - 16:18

Merel:

Hee madelein,
    niceeee jullie avonturen! Wanneer gaan jullie surfen? Doe je best en beware of de hotties ;)
    Freetz

• 17 December 2007 - 02:32

Helena:

Oh madelein, dit klinkt goed!!! Je hebt het vast super naar je zin met zulke leuke studiegenootjes ;)

• 17 December 2007 - 17:19

Sanne:

haay meis

hoe issie?? ging gesprek goed?? kunnen jullie eindleijk ook aan de gang he:P
    hoe was het surfen?? lukte het beetje?

liefs sanne

• 13 Januari 2008 - 15:20

Oma.tine:

fijn om het mee te mogen maken.