Finaly at Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu Finaly at Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu

Finaly at Sydney!

Door: Madelein

Blijf op de hoogte en volg Madelein

11 December 2007 | Australië, Sydney

Na heel wat uren niets doen op het vliegveld, en daarna nog even een paar (10) vlieguurtjes hebben we toch eindelijk onze bestemming bereikt...

De 2e vlucht, dus vanaf Seoul hebben we wat meer geslapen, we waren ook al behoorlijk moe...het vliegtuig was deze keer zo goed als vol (dan denk je wat gaan al die koreanen doen in Sydney, ik weet het ook niet maar toch) Vanmorgen om half 8 konden we het vliegtuig uit, na nog wat gedoe bij de douane omdat het visum niet helemaal goed ingevoerd was konden we eindelijk naar ons hostel!!!!

Toen we hadden gevonden hoe we er heen moesten, met een busje een een mannetje die ons bracht, hadden we even een leuk tourtje door de stad, wat mij direct opviel was de chaos in het verkeer...voorlopig hier nog maar even niet achter het stuur dus!!

Ons hostel zit prima in elkaar we hebben een leuk kamertje en de mevrouw die alles regelt is heel erg aardig, ook al hadden we wat probleempjes; koelkast deed net niet (stekker zat er niet in) douche was koud (schakelaar stond uit)
maar inmiddels is alles opgelost!

het is hier nu 15.00 uur terwijl het in nederland 5.00 is 10 uur tijdsverschil dus!!

vanmiddag hebben we al even boodschappen gedaan en we gaan vanavond dus lekker aan ons eerste australische maaltje!!

vanavond dan maar een beetje op tijd op bed en oh oh wat zullen we lekker slapen!
(verder heeft er niemand trouwens echt last van een jetlag maar dat komt ook omdat we de weg door al dat reizen toch al kwijt waren)

een beetje een lang bericht deze keer maar ik had even veel te vertellen!!
deze keer heb k het bericht even naar iedereen gemailt...maar je kan je ook aanmelden als je in vervolg ook graag op de hoogte wilt blijven!!

iedereen bedankt voor alle lieve smsjes, krabbels en vooral doorgaan met berichtjes sturen!! heel erg leuk!

• 11 December 2007 - 07:32

Niels :

He Madelein,

zet hem op daaro en heel veel succes.

• 11 December 2007 - 20:12

Lisa:

hee Madelein! :D

Hoe is het!? goed aangekomen las ik!
    je hebt ook een mooi uitzicht zie ik zeg! Al een beetje naar je zin daar?
    we gaan je wel missen op de training hoor!
    Heeel veel plezier daar!

Kusjes Lisa (van Dames1 MM'95)

• 12 December 2007 - 19:05

Anouk!:

Hoi Madelein!!
    Wat leuk dat je nou kan zien waar je bent!!! Morgen eerste les volleybal zonder jou!!Heb je het een beetje naar je zin??Spannend zeg AUSTRALIE!!

Veel plezier en tot gauw

Kuzzzzies van je volleybal leerling

Anouk

• 13 December 2007 - 09:12

LisetJ:

Heej zusje,,
    Echt heel veel plezier natuurlijk:P
    Maar dat wist je natuurlijk zelf ook al wel;)
    -xXx- je allerliefste zuSje