Het gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu Het gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu

Het gaat bijna beginnen

Door: Madelein

Blijf op de hoogte en volg Madelein

17 December 2012 | Nederland, Amsterdam

Sinds ik een jaar of 16 was heb ik altijd geroepen, als ik klaar ben met mijn studie ga ik de wereld over. Een aantal jaar geleden ben ik een half jaar in Sydney geweest voor een stage, dit was een super mooie ervaring maar toch niet echt het vrije ‘reisgevoel’ waar ik naar zocht. Over 2 weken gaat het dan echt beginnen een lang gekoesterde droom zal werkelijkheid worden, ik ga op wereldreis! Op 28 december vertrek ik naar de andere kant van de wereld om vervolgens een half jaar met mijn rugzak rond te trekken door Nieuw Zeeland en zuid-oost Azië.

Ik ben nu druk bezig met het regelen van (de laatste) dingen voor mijn vertrek. Dus ik heb mijn backpack uit de kast getrokken en overal in huis staan verhuisdozen en stapeltjes met spullen die mee op reis moeten. Een gek gevoel dat dit voorlopig mijn laatste weekje in Groningen is. Afgelopen zaterdag heb ik mijn laatste wedstrijd voor Veracles gespeeld, jammer genoeg niet met de winst waar we zo op gehoopt hadden, nu nog 2 trainingen te gaan en mijn studentenvolleyballeven is dan ook echt ten einde, toch wel vreemd gevoel.

Ik ga mijn best doen om dit dagboek af en toe bij te houden zodat iedereen die het leuk vind op de hoogte blijven dat op deze manier kan doen. Ik heb er in ieder geval super veel zin in!

  • 17 December 2012 - 14:04

    Nathalie:

    heel veel plezier meid!

  • 17 December 2012 - 16:54

    Jannicke:

    Heej Madelein,
    Heel heel veel plezier op je wereldreis... Heerlijk dat je je dromen na mag streven, geniet er lekker van en ik ben benieuwd naar de verhalen!!
    Pas goed op jezelf ;)
    x

  • 17 December 2012 - 23:26

    Ronald En Hanny:

    Hey Madelein, We hopen, dat je een hele fijne tijd gaat hebben, daar in de wijde wereld en heel veel leuke dingen gaat meemaken. We zullen je verslagen met spanning afwachten en zullen je "digitaal" op de voet volgen. Maar eerst nog de kerstdagen samen en dan het afscheid... Toch wensen we jou nu al vast een goede reis en heel veel onvergetelijke ervaringen toe.

  • 19 December 2012 - 17:16

    Brigitte Ruiter:

    Hoi Madelein,
    Ontzettend veel plezier en geluk voor de mooie en bijzondere reis die je gaat maken. Voor jou je vriend, vriendinnen, familie alvast fijne feestdagen. En natuurlijk veel TLC met je vriend in Gent have fun.
    Ik blijf je volgen en gun je de tijd van de leven. Veel succes en een hele goede reis.

    Groetjes Brigitte Ruiter

  • 28 December 2012 - 16:28

    Ronald:

    Vanmiddag hebben we afscheid genomen. Ik zit nu op de computer te kijken en je bent nu boven Roemenië. Ik zie je steeds verder wegvliegen en wordt er niet vrolijk van...
    Een goede reis en al vast een fijne jaarwisseling daar in dat verre Nieuw-Zeeland. Groetjes Hanny en Ronald.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 667
Totaal aantal bezoekers 35081

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 01 September 2017

Ruben en Madelein op reis

30 Juli 2016 - 28 Augustus 2016

Brazilië

28 December 2012 - 01 Juli 2013

Nieuw Zeeland en Zuid oos Azie

09 December 2007 - 03 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: