on my way - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu on my way - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu

on my way

Door: Madelein

Blijf op de hoogte en volg Madelein

29 December 2012 | Taiwan, Taipei

Zo, ik ben onderweg! Gistermiddag ben ik op schiphol in het vliegtuig gestapt. Ik was tot mijn eigen verbazing eigenlijk helemaal niet zenuwachtig.

Donderdag heb ik rustig al mijn spullen bij elkaar gepakt, mijn tas gevuld en afscheid van mijn huis en Groningen genomen. 's avons nog even lekker naar de bioscoop geweest en (wat voelt als vanmorgen maar eigenlijk gisteren is) naar schiphol gegaan. Na een tussenstop in Bankok sta ik nu in Taipei waar ik me de komende 10 uur mag vermaken, zal wel beetje slapen worden. Vanavond vlieg ik via Brisbane naar Auckland waar ik dan morgenavond aan zal komen. Ik had een super lekker stoeltje bij de nooduitgang te pakken en met een persoonlijk schermpje (wat een luxe!) lekker 5 films gekeken.

Het is hier nu 2 uur 's middags door alle tijdsverschillen in mijn ritme nu al helemaal door de war, geen probleem want dan kan ik straks met een schone lei beginnen.

Ik ga even uitzoeken wat dit enorme vliegveld nog meer te bieden heeft, jullie horen later weer van mij!

  • 29 December 2012 - 12:15

    LBG:

    Oke Parel, tot nu toe geen situations. Houden zo ;) Viel spass!

  • 29 December 2012 - 13:06

    Madelein:

    Na net de massage stoel te hebben uitgeprobeerd en al 3 rondjes te hebben gelopen over het vliegveld en voor de 1000e keer mijn mail gecheckt te hebben slaat de verveling toch wel een beetje toe..

  • 29 December 2012 - 15:02

    Maaike:

    Maddie! Beetje reisverveling hoort erbij! Maar je doet het voor een goed doel toch! Ben je al safe & sound over? Enjoy! Xx

  • 02 Januari 2013 - 19:59

    Willy En Hermien:

    Hoi hoi,

    Allereerst de beste wensen voor een gelukkig en gezond 2013
    Ons email adres is gewijzigd, dus misschien kun je eea even wijzigen.
    Wij wensen je veel plezier en blijven je volgen.
    Gr. Willy en Hermien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 35057

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 01 September 2017

Ruben en Madelein op reis

30 Juli 2016 - 28 Augustus 2016

Brazilië

28 December 2012 - 01 Juli 2013

Nieuw Zeeland en Zuid oos Azie

09 December 2007 - 03 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: