settelen.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu settelen.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu

settelen..

Door: Madelein

Blijf op de hoogte en volg Madelein

14 December 2007 | Australië, Sydney

Zo inmiddels hebben we volle dagen gehad hier in Sydney!!
maandag hebben we boodschappen gedaan en onze kamer een beetje ingericht en vooral vroeg gaan slapen..
dinsdag zijn we naar darling harbour geweest en hebben we de hele dag door hartje centrum gelopen, het is alllemaal zo enorm groot en druk...

gisteren zijn we naar bondi beach geweest we gingen eerst naar bodi trunction, dit is een centrum waar je allemaal leuke surfkleren kan kopen heel erg leuk maar over het algemeen ook behoorlijk duur...

en we hebben meteen maar even een surfcurus geboekt dus we gaan volgende week surfen!! daar heb ik echt super veel zin in!!

Maandag zullen we langs gaan bij onze stagebegeleidster en met haar bespreken wat voor interventie we op zouden kunnen gaan opzetten en dan begint alles echt serieus te worden!!

ik laat snel weer wat horen

• 13 December 2007 - 23:41

Ronald:

hey Madelein, klasse dat we zo op de hoogte kunnen blijven van al jouw belevenissen. We volgen het op de voet en zijn steeds weer benieuwd wat je nu weer hebt uitgespookt. We houden je in de gaten! Want wat jij niet vertelt in woorden kunnen we van de foto's misschien wel weer wijzer worden. Daarom hebben we ook geregeld, dat je wat meer foto's kunt plaatsen. Groetjes van ons allen en we spreken je weer bij de volgende chat-sessie.

• 14 December 2007 - 09:24

Jochem:

Doe maar weer rijk :P

Beetje naar je zin daar ?? ....
    Vast wel...

Ik ga ook heel mischien nog weg deze vakantie :D:D:D

Op wintersport , maar das heel mischien...Ik hooop zo dat het door gaat ..

Maar goed nog heel veel plezier daar en spreek je wel weer op msn

(K) mij

• 14 December 2007 - 18:06

Hermien:

Ha die Madelein,
    Leuk je berichtje even te lezen, geniet er maar mooi van en het weer is daar waarschijnlijk veel beter dan hier ( ;s nachts vriest het, brrrrrrrrr
    Groetjes van ons allen uit Borne

• 15 December 2007 - 06:59

Rob:

Hallo Madelein,

Al een volleybalvereniging ontdekt met mini's? Leuk om te lezen dat je goed overgekomen bent en dat het settelen goed gaat.

have a nice time !

• 15 December 2007 - 17:07