half way on! - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu half way on! - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu

half way on!

Door: madelein

Blijf op de hoogte en volg Madelein

10 December 2007 | Zuid-Korea, Seoel

De eerste helft van de reis zit erop. We zitten nu in Seoul te wachten tot we met onze transfer verder kunnen naar Sydney. T vliegtuig was niet vol, dus we hadden alle ruimte om een flinke bende te maken. Hier hebben we ook goed gebruik van gemaakt ;)
We hebben op dit moment een beetje moeite met alle ingewikkelde tekens en het slechte Engels van de Koreanen. Maar we overleven het wel. Net als het ontbijt om 1 uur 's nachts dat bestond uit rosti, roerbakei, spinazie en een roodsausje, echt heerlijk!!! :S.
We zijn een beetje brak, dus meer volgt als we wat opgeknapt zijn door het lekkere weer down under! (t is hier koud 3gr.)

• 10 December 2007 - 20:20

Dianne :

Hee Madelein,
    Heel veel plezier in Australië

Have fun, en tot over 4 maandjes :)

Liefs, Dianne

• 11 December 2007 - 07:08

Martijn:

Heey nichtje!

Het is wel donders gaaf om een buitenlandse stage te lopen ! hoorde net ook weer de verhalen van en vriend van me die half jan. terug komt uit Great Britain :D! Zit er zelf ook over te denken om een stage te gaan lopen in het buitenland,

Ik hoop dat je daar naast je dagelijkse werkzaamheden ook geniet van alles (uitgaan ed!)

Veel plezier daar en we spreken elkaar weer!

kusss