Spannend!! 7 dutch nights to go! - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu Spannend!! 7 dutch nights to go! - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Madelein Varenhorst - WaarBenJij.nu

Spannend!! 7 dutch nights to go!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Madelein

02 December 2007 | Nederland, Nieuw-Buinen

De komende maandjes zal ik via deze site proberen iedereen een beetje op de hoogte te houden van hoe het met me gaat!

met nog 1 weekje te gaan word het toch allemaal wel heel erg spannend...

de tickets zijn inmiddels geboekt, we zullen volgende week zondag vertrekken vanaf schiphol, dan zullen we eerst 11 uur gaan vliegen, daarna een tussenstop maken in Seoul en dan zullen we daar een overnachting hebben in een hotel. Hierna vliegen we in 9 uur verder naar Sydney.
Wat een reis!! dit is ook iets waar ik zeker een beetje tegen op kan zien, pff ik kan nog geen 10 minuten stil zitten, laat staan 11 en 9 uur!! Maar je moet er wat voor over hebben natuurlijk!

Vandaag heb ik ook afscheid genomen van de familie, iedereen is heel erg enthousiast en vind het gelukkig super leuk.

ik ga nog veel laatste dingen doen
deze week:


- nog 1 keer stappen in Groningen
- nog 1 keer trainen bij Emmen
- nog 1 keer naar school
- nog 1 keer mijn kamer opruimen
- nog 1 (paar) keer Chrissie en Lisetje plagen
- nog 1 keer mini's trainen
- nog 1 keer trainen met de schatjes van D1 Action(en rosé drinken natuurlijk)

en zo zijn er vast nog veel meer dingen!!

maar toch sommige dingen vind ik niet zo leuk om achter te laten...gelukkig maar voor 4 maandjes!

of aan de andere kant jammer genoeg maar voor 4 maandjes

want naast alle dingen die ik achter moet laten heb ik super veel zin in alle leuke dingen die ik graag wil gaan doen en kan ik al een paar weken niet meer wachten om weg te gaan!

hou de site in de gaten ik laat snel weer wat horen!!

  • 08 December 2007 - 17:58

    Hermien:

    Heel veel succes, we zullen je volgen en regelmatig een berichtje sturen, veel liefs van de Wissinkjes

  • 09 December 2007 - 09:33

    Sharon Smit:

    heey madelein!

    ik wens je wel heel veel succes en plezier!
    maar echt aan ons blijven denken!?
    en ik ga je heel erg missen!!

    dikke kus sharon

  • 09 December 2007 - 12:02

    Jannicke:

    Heej meissiej echt heel veel plezier, ik ben benieuwd hoe je de zit gaat vinden maar het word vast enorm gezellig en het zal wel super spannend zijn. Ik ga woendsagochtend om 7uur met het vliegtuig naar Milaan en vanaf daar met de trein naar turijn voor 2weekjes bobsleeen... ook een enorme ontmaagding word dat, nog nooit gevlogen en dan direct helemaal alleen oooeh spannend... Hej meid have fun en ik ga je bijhouden

    xxx

  • 23 December 2007 - 07:54

    Hermien En Fam:

    Hoi Madelein,

    Wij wensen jou hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2008.
    Groetjes van ons allen uit Borne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 34969

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 01 September 2017

Ruben en Madelein op reis

30 Juli 2016 - 28 Augustus 2016

Brazilië

28 December 2012 - 01 Juli 2013

Nieuw Zeeland en Zuid oos Azie

09 December 2007 - 03 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: